:max_bytes(70000)/https%3A%2F%2Fwww.zeilen.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F04%2F527522_454264964608093_1896598850_n-300x200.jpg)
“Ik heb de afgelopen weken meegetraind. Het is prachtig, grandioos. Momenteel worden er andere kandidaten getest waardoor ik nu de kans heb om uren in de Finn te maken. Ik heb even niet in deze boot gezeten, dus ik ben heel benieuwd waar ik nu sta internationaal. Ik zie dat er iets van 80 deelnemers zijn. Dus uitdagend genoeg. Spannend,” aldus Pieter-Jan die in mei ook de Delta Lloyd Regatta in Medemblik in zijn Finn zal zeilen.
Voor een uitgebreid interview met ‘PJ’, leest u het aprilnummer van Zeilen.
De ISAF wereldbeker in Hyères wordt komende week gevaren.