Nieuws

Weinig wind tijdens de Van Uden Reco Grevelingen regatta.

Als opwarming van het nieuwe zeilseizoen is afgelopen weekend de Van Uden Reco Grevelingen Regatta …

Michael Leestijd 1 minuut

In de IMS1 heeft J.de Vaan met de Vanion (Beneteau 40.7) gewonnen met een totaal aantal punten van 10.0. Bij de MaxFun’s heeft de SatisMAXion de titel binnen gesleept met een totaal van 6.0 punten. Zij hebben vijf wedstrijden kunnen varen, dus een duidelijke overwinning voor dit team. Voor meer uitslagen kunt u kijken op www.vanudenreco.nl

Meer Nieuws